پرطرفدارترین بازی های پلی استیشن کدام اند؟

۱۱۹ بازديد

چه به دنبال شکار شیاطین در Demon’s Souls باشید، چه هدایت یک انقلاب بزرگ در انگلیس بعد از برگزیت و چه حس پوشیدن لباس یک ابرقهرمان در Spider-Man: Miles Morales، در این لیست گزینه‌ای مناسب برای تمام سلیقه‌ها پیدا خواهد شد. در ادامه به معرفی بهترین بازی های پلی استیشن خواهیم پرداخت.

Demon’s Souls

کشته شدن به دست هیولاهای ترسناک و دژخیم هیچوقت به این اندازه لذت‌بخش نبوده است.

Demon’s Souls که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۹ روی کنسول پلی استیشن ۳ عرضه شده بود، یکی از کلاسیک‌های برجسته دنیای گیم به حساب می‌آید و حالا با گرافیک شدیدا بهبودیافته و رزولوشن 4K برای پلی استیشن ۵ ریمیک شده است.

اما گرچه موشک کپچر، بافت‌ها و افکت‌های صوتی همگی جدید هستند، طرفداران سینه‌چاک بازی‌های هیدتاکا میازاکی متوجه خواهند شد که گیم‌پلی درست مانند نسخه اورجینال باقی مانده.

همان تجربه دوست‌داشتنی و مردافکن را ارائه می‌کند که با شکست دادن هر هیولا، انگار به دستاوردی بسیار بزرگ رسیده‌اند.
تیم سازنده بازی به فرمول اصلی استودیوی From Software احترام گذاشته، اما در عین حال تغییراتی اندک در بازی به وجود آورده و برای مثال شاهد آیتم‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات جدید هستیم.

بنابراین چه مبارزی کهنه‌کار باشید و چه تازه‌واردی به سرزمین بولتاریا، در Demon’s Souls جهانی غنی و گیم‌پلی‌ای بسیار سرگرم‌کننده انتظارتان را می‌کشد.

Spider-Man: Miles Morales

نسل بعدی بازی اسپایدرمن که نسخه پیشین آن روی کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روایی، دقیقا همان چیزی است که از یک بازی نسل نهمی انتظارش را دارید . همان تجربه تار تنیدن میان ساختمان‌های سر به فلک کشیده نیویورک را با ظاهری بسیار دلچسب‌تر پیش رویتان قرار می‌دهد.

در نسخه جدید، تمرکز از روی پیتر پارکر برداشته شده و این بار جای مایلز مورالز به ایفای نقش می‌پردازیم که در واقع همان اسپایدرمن ثانویه در کمیک‌ها است.

بازی مایلز مورالز PS4 به گستره وسیعی از توانایی‌های تازه دسترسی دارد و برای مثال به قابلیت‌های بیوالکتریک مجهز شده که در کنار بازخورد لمسی در کنترلر DualSense، تجربه‌ای بسیار پر زد و خورد سرگرم‌کننده در اختیارتان می‌گذارد.

البته باید حواستان باشد که گیم‌پلی Spider-Man: Miles Morales به شکل قابل توجهی از نسخه قبلی کوتاه‌تر است، اما به همین شکل تجربه‌ای متراکم‌تر ارائه می‌دهد که خالی از لحظات رخوت‌آور است و تماما روی اکشن خالص متمرکز شده.

Astro’s Playroom از بازی های پلی استیشن 5

از آن‌جایی که Astro’s Playroom به صورت پیش‌فرض روی کنسول پلی استیشن ۵ نصب شده و برای دسترسی به آن لازم نیست حتی یک قران بپردازید، در لزوم تجربه‌اش جای تردیدی باقی نمی‌ماند.

اما گول رایگان بودن بازی را نخورید، زیرا Astro’s Playroom یک بازی باکیفیت است که طراحی شده تا شما را با قابلیت‌های جدید کنترلر DualSense آشنا کند و در عین حال چند ساعتی هم سرگرم‌تان خواهد کرد.

در این بازی می‌توانید با گلایدر پرواز کنید، مثل یک میمون از در و دیوار بالا بروید، در فضا به تیراندازی بپردازید، با هیولاها بجنگید و از اشارات پی‌درپی به تاریخچه پلی استیشن و بازی‌های آن لذت ببرید.

در مجموع این یک دموی فنی جذاب است که مهم‌ترین ویژگی‌های کنسول جدید را به شما نشان داده و برای تجربه بازی‌های بعدی آماده‌تان می‌کند.

Call of Duty: Black Ops Cold War

یک سال دیگر و یک کال آو دیوتی دیگر. اما چه چیزی باعث می‌شود Call of Duty: Black Ops Cold War یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۵ باشد؟‌

پیش از هر چیز نسخه پلی استیشن ۵ بازی از تمام مزایای تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کند و این یعنی لگد و وزن تیراندازی با هر سلاح را در دست‌تان احساس خواهید کرد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.